zondag 28 oktober 2012

TABLET

Helemaal onverwacht heb ik deze week een prachtig cadeau(tje) gekregen.
En dat ...tje slaat alleen maar op het formaat.

internetafbeelding

Het is een Samsung Galaxy Tablet 7 inch.
Dus een soort Ipad, formaat half Ipad.

Hij/zij is helemaal leuk en totnutoe lukt alles erop ;-)
Elke keer ontdek ik nog nieuwe dingen door van alles uit te proberen.

M'n blog ziet er voor mij  nu vaak zo uit:
 

Het is wel het zoveelste apparaat in huis, dat vind ik oprecht een nadeel. 
Nu nog een naam voor 'haar'  bedenken?
Want het is wel een beetje m'n nieuwe 'beste vriendin'. 

Totally unexpected I got a 'little'  gift. 
Little as in size...
It's a Samsung Galaxy Tablet, 7 inch. 
Half the size as an Ipad.

It's a great device, I'm so happy with it. 
Everything is working as it should, and I'm discovering new things every time.

You can see how my blog looks on it. 
The only disadvantage is that it ads to the pile of devices in our home. 
Now I have to come up with a name for her/him? My new BFF... :-)

4 opmerkingen:

Unknown zei

Zo'n onverwacht kado wil ik ook nog wel
En dan doe ik een van de andere apparaten wel uit huis als het te veel wordt
Geniet maar van je leuke kado

Ineke zei

Wat een gááf cadeau heb je gehad!!!
Veel plezier ermee.
Groetjes

Frederika zei

Wat een gaaf cadeau(tje). Heerlijk toch. Veel plezier ermee.

marion zei

veel plezier met je cadeautje