zondag 14 oktober 2012

NIEUW PROJECTJE - NEW LITTLE PROJECT

Gewoon in de tuin is het ook heel erg herfst: 

bladeren op het terras, ik blijf het een mooi gezicht vinden - leaves on our terras, a beautiful sight
Onze douglasspar heeft al tijden een gast, een klimop, die in de herfst knalrood verkleurt.

de rode bladeren vallen eruit - red leaves falling out

En ja, natuurlijk ben ik weer aan iets nieuws begonnen.
Gisteravond heb ik braaf een aantal WIP's in de linkerbalk gezet om mezelf er vooral aan te herinneren. 
Maar dit móest :-) 
Vraag aan jullie: enig idee wat het gaat worden. 
Ik denk dat het niet gemakkelijk is het antwoord te vinden.  
En geef ik aanwijzingen. Eh... nee. :-)
I took some pictures in our own garden this morning.
Pictures of these aspects of autumn are lovely.
The sun is shining, but the coming days will be rainy and cold.

Our Douglas-fir has a permanent guest: an ivy who turns red in this season. 
A lot of ivy-leaves are on our terras already, another week or so and they are all on the ground.

I started another little project this morning. 
I put a few of my WIP's in my left-bar, just to remember me I'm busy with those too. 
But this project has to be made, I'll explain later.
Does anyone has an idea what I'm making?? 
It's a difficult question, I guess and no.. I'm not giving any clues.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi he, de herfst. Maar weet je zeker dat je klimop geen wilde wingerd is? Wingerds worden zo prachtig rood in de herfst en die lijkt erg op klimop. Ben benieuwd naar je nieuwe projectje! Liefs van een lurker.... (nu niet meer dus ;) )

Ineke zei

De herfst is prachtig en wat leuk om je klimop te zien verkleuren in de spar.
Ik heb geen enkel idee wat het gaat worden, ben benieuwd
Groetjes

marcella zei

het lijkt een beetje op mijn gepruts al ben ik een stukje verder in mijn project ;) iets met een hoesje/omslagje met een ruggetje?

marion zei

het eerste wat me te binnen schiet zijn -annenlappen maar dat lijkt totaal onzinnig

barbara zei

I have no idea what you're making, but your autumn leaves are beautiful!!