zaterdag 5 mei 2012

BEVRIJDINGSDAG - CELEBRATING FREEDOM

Een dag van vlaggen en vlaggetjes en een gevoel van blijdschap.
Dat hoort voor mij bij 5 mei.
Na de beklemmende en belangrijke stilte van 4 mei.

 

Zoals te verwachten was, was de afgelopen week een drukke en volle week.
Er waren dagen bij dat ik geen 'pap' meer kon zeggen... en s avonds uitgeteld m'n bed in kroop of op de bank neerplofte.

Wel zijn er nieuwe herinneringen gemaakt.
Op het feest van DS was de workshop cartoontekenen een groot succes.
Iedereen begint met te roepen: Ik weet niks om te tekenen!
Maar aan het einde liggen er dan toch een mooi stel cartoons op tafel!
Natuurlijk vooral dankzij de willeke brouwer (klik), een illustrator van een groot aantal boeken en bladen, die bij ons thuis de workshop gaf.
cartoon van willeke zelf



Bij het behangen was het leuk om met m'n zus, m'n schoonzus en DD1 bij mijn moeder een dagje bezig te zijn.
Maar wel vermoeiend! Gelukkig zit het behang er netjes op.
Daardoor is er weinig handwerkerigs uit m'n handen gekomen.
De kleine aanvullingen aan de grotere projecten gaan door: ik heb een stelletje leuke rode klosjes gemaakt en heb nog een stapeltje klaar liggen om af te maken. Dan loop ik geloof ik nog wel iets achter, maar dat komt wel goed.


rode klosjes
zo'n 6 klosjes in de maak

1 opmerking:

Anny zei

Wat een leuk idee: een workshop catoontekenen! En je hebt echt een berg werk verzet! Leuk nu rode klosjes. Ben zo beneiuwd hoe de quilt uiteindelijk wordt!