zaterdag 21 april 2012

KONINGINNEDAG FREEBIE


Er gebeurt heel wat in Nederland.
Politiek is het er niet makkelijker op geworden en op dit moment is nog niet goed in te schatten hoe groot de gevolgen zijn van het treinongeluk in Amsterdam van eerder vanavond.

Daarom heb ik m'n zinnen maar wat verzet met m'n laptop en m'n borduurprogramma.

En met dit resultaat: een klein borduurtje voor Koninginnedag, eindelijk weer eens een freebie.
Morgen ga ik deze freebie zelf borduren. Als iemand hem leuk vindt en ook gaat borduren, zou ik het leuk vinden om dat te horen en/of te zien!


A lot is happening in the Netherlands. Our government had important meetings about cutting down on costs, but they couldn't get an agreement. We'll probably hear that we will have to chose a new government in September. Not good news for a little country in recession time.
And there was a traincrash in Amsterdam. Lots of injuries and 42 people severely injuried.
Our news channels didn't know which story to cover first.

And I, I sat down with my laptop to make a little cross stitch design. For Queen's day on April 30th. And this freebie is the result of that. I hope you like it and if you decide to stitch it up, please tell or show me!

1 opmerking:

Anny zei

Ja, het is wel vreemd dat zo'n groot ongeval dan ineens in het niet valt bij het nieuws uit Den Haag. Leuk patroontje... ik denk dat ik het toch maar even opsla. Dank je wel!