donderdag 1 december 2011

DECEMBER HAS ARRIVED

Het is al snel zondagavond, het moment waarop wij met kinderen en aanhang ons sinterklaasfeest willen vieren.
Voor 6 personen + mijn moeder heb ik een leuk zelfgemaakt cadeau. Voor de 7e (want ik maak niet speciaal iets voor mijzelf) is het half af bij gebrek aan wol. Dat halve cadeau is ingepakt, daarna overleg ik met de ontvanger wat we zullen doen: afkanten of doorbreien met een andere kleur.

Verder ben ik errug druk met... kerstballen mazen. Een vriendin heeft allemaal kale ballen gebreid voor het goede doel. De figuren uit hét boek mag ik erop mazen. Maar wat valt dat tegen. Per bal vier keer het motief en vaak moet het aansluiten. Brrr. Soms ben ik wel heel tevreden gelukkig, maar inbreien was handiger geweest.

Hiervan zal ik ook later foto's kunnen laten zien. Maar uit de oude doos plaats ik wel opnieuw een sinterklaas-borduurfreebie. Voor wie heel snel nog iets wil bijdragen aan de sinterklaasvreugde.


Fijne dagen en voor wie het betreft: een heel leuk sinterklaasfeest!

5 opmerkingen:

barbara zei

Wat een lekker, warme haard! :)

Ans zei

Wat een lief borduurtje is dat! Jij ook een fijn Sinterklaas weekend! Groetjes, Ans

marcella zei

wat een gezellig en warm kacheltje. Echt iets voor deze tijd van het jaar. Heel veel plezier gewenst zondagavond. Wij vieren het wat eerder op de dag omdat Sophietje het nog niet zo lang uit zal houden.

Anny zei

Gezellig zo'n ouderwets kacheltje...precies wat ik kan gebruiken, want het hoost buiten! Gezellig sinterklaasfeest!

Corrieneeltje zei

Wat een schattig borduurtje Anneke, dat is voor dit jaar mijn Sintcadeautje, dankjewel!
Ik wens jullie straks een heerlijk feest toe!