zaterdag 27 november 2010

BUSY WITH...

sinterklaasvoorbereidingen...
Terwijl Amerika zich voorbereidt op kerst, zijn wij echt zover nog niet. Morgen gaat wel onze eerste adventskaars aan, maar kerst lijkt nog ver weg. Wij zijn nog druk met lootjestrekken.nl - verlanglijstjes aanpassen - klagen over het bedenken van surprises - en gewoon de winkels een beetje leegkopen...

Daarom alleen dit: voor de cadeautjeszak voor m'n moeder heb ik de biscornu afgemaakt:




En vorige week ontdekten we ineens een deuk in mijn trouwe autootje. Niet leuk als hij gewoon geparkeerd langs de weg staat. Gelukkig waren er gegevens achtergelaten en is het nu een kwestie van het regelen van de administratie en de reparatie. Hopelijk wordt ie weer z'n mooie zelf.


We're so not busy with christmas yet! It's all about sinterklaas still. We as a family are thinking on what to buy, what to want (it sounds like christmas all off a sudden...). We'll light the first advent-candle tomorrow, so we now christmas is in a few weeks. But first of all the sinterklaas celebrations.


So I finished the biscornu for my mother. It's a sinterklaas gift too, so I'm happy it's done. All I have to do with her gifts is to get the presents to her. 

Last week we found out my little green car had a bump and scratches. It was parked outside so that was an unpleasant surprise. Luckily the unknown person had left his name and phonenumber. Now we have to deal with administration and repair, I hope it will look as good as it did ;-).

2 opmerkingen:

Heidi zei

Hallo Anneke! Lekker om terug te zijn in blogland. Wat heb ik mijn bezoekjes aan jouw gemist. Ook wij hebben onze advent kaarsen aangestoken. Die kan je zien op mijn TheCranberryChronicle blog samen met mijn Sintquiltje. De biscornu is mooi. En wat heb je geluk dat iemand eerlijk was en zijn gegevens hebben achtergelaten.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Jantine zei

Leuke biscornu! En wat netjes dat de deukrijders hun gegevens hebben achter gelaten!