zondag 7 juni 2009



Afgelopen dinsdag had DD1 haar laatste examen, wiskunde. Een mooi moment om de eerste steekjes te zetten aan het meisjeskoor. Het patroon heeft met Jan Houtman gemeen dat je in een kleur lekker kunt doorwerken en dat het een repeterend patroon is. Dat zorgt er bij mij vrijwel altijd voor dat ik langer doorga dan ik van plan was...
Tot zover ben ik nu dus gekomen. DD1 is dit weekend met een stelletje vriendinnen een weekendje naar Scheveningen, dus ik kon even lekker doorgaan 's avonds. Overdag borduren doe ik zelden.

Het patroon is dus van Haandarbejdets, Fremme, Kopenhagen (niet verder gespecificeerd). Ik heb het in 817 geborduurd, een veel rodere kleur dan de camera ervan gemaakt heeft.

De komende week hebben we hier weer de avondvierdaagse. DS gaat dit jaar voor het eerst de 10 km lopen (brrr), dat zal ons allemaal zwaar vallen, denk ik ;-). DD3 loopt de avondvierdaagse voor de lol nog een keer, ook al is ze van de basisschool af. Dan is het wat minder vanzelfsprekend. DH en ik moeten beiden een keer begeleiden, maar het wordt goochelen met de aanvangstijden, werk en vergaderingen.

4 opmerkingen:

mainely stitching zei

This looks wonderful - and you've done so much, so fast!!

Annelies zei

Wat een mooi borduurwerk.
Gelukkig hoef ik niet meer mee te lopen met de avondvierdaagse. Ik hou wel van wandelen, maar niet zo met een groot stel.

Corrieneeltje zei

Hallo Anneke, daar ben ik eindelijk weer eens, dit prachtige patroontje was me al eerder opgevallen op je weblog en je hebt het al bijna af! Wat zal het vreemd zijn als je dochter het huis uit gaat, maar bij haar op bezoek gaan heeft straks ook weer iets heel bijzonders. Veel succes met wandelen en hopelijk is het beter weer dan op dit moment. Groetjes van Corrie

Anoniem zei

als ik je log open zie ik de zingende mondjes en hoor opeens een koor zijngen in mijn hoofd.
leuk !!!

Succes/plezier met lopen !!

mm