donderdag 30 april 2009

Koninginnedag

Het is relatief nog vroeg, ik zit nog in m'n bed en plaats een pre-pret blog. DD 3 en DS zijn gisteren de hele dag druk geweest met de voorbereidingen voor de kleedjesmarkt. Spullen zijn te voorschijn gehaald, een touwtjetrek-bord is gespijkerd, betouwd en voorzien van cadeautjes. DS kon gisteravond al bijna niet meer wachten.

Zelf heb ik ook zo m'n voorbereidingen gehad. De oranje yoyo's waren inderdaad voor vandaag bedoeld (goed geraden!) en de bedoeling was (inderdaad Corrie!) een oranje slinger, alleen niet voor het raam...
Met alle logeerpartijen en bakfestijnen, waarbij het huis langzamerhand verandert in een 'slagveld', op de achtergrond ben ik gisteren gewoon lekker gaan zitten prutsen. Dit is het resultaat:





De rozetjes zijn geinspireerd op de blog van Marianne'm. Inmiddels is er nog een derde exemplaar. Ben je vandaag in het midden van het land, en zie je een leuk kind lopen met zo'n exemplaar, grote kans dat het een kind van mij is ;-).

Het leuke stofje gezien waar de spullen op staan/liggen? Dat heb ik dinsdag gescoord. Echt zo'n voorbeeld van een stofje waar je direct voor valt. Bovendien lijken het wel dezelfde rozetjes!
Dinsdag had ik ook post in de brievenbus. Zondag (die ik lekker hoestend en proestend in bed heb doorgebracht) las ik bij Janet wat logjes en stokte bij de aanbieding van oude naaigarens. Tegen verzendkosten te verkrijgen. Ik ben er weer blij mee!



Iedereen een heel fijne koninginnedag gewenst!

Geen opmerkingen: