donderdag 3 januari 2008

borduren!

Het afgelopen jaar heb ik natuurlijk ook gewoon doorgeborduurd. In de loop van de tijd laat ik nog wel wat zien. Het zijn voornamelijk grotere projecten geweest, en ook zijn er nieuwe WIP's ontstaan (work in progress).

Weer vrolijk rondsurfend op 1 januari (want ja, als je weer een weblog hebt, mag je er ook weer meer ronddartelen) kwam ik tot de schrikbarende conclusie dat het eigenlijk een must is om op 1 januari een nieuw project te beginnen... Het was al half 11 's avonds, dus veel tijd had ik niet meer. Dus nog wat dozen en laden opengetrokken en toch nog een project uitgekozen 'Sweet Dreams' van La-D-Da. Hier een foto, zo ver ben ik natuurlijk nog niet.



Nog een paar minuten en dan begint weer een nieuwe serie "Wie is de Mol?" Heel populair in ons gezin, elke aflevering wordt via uitzending gemist nog wel tig keer opnieuw bekeken. Wel moet ik straks met dochter 3 naar het gemeentehuis omdat ze daar (!) moet voetballen... Presentatie van allerlei sportclubs en dergelijke aan de gemeente. Als ik het goed begrepen heb.

Komend weekend hebben we 3 verjaardagen binnen familie en gezin te vieren. Bovendien worden morgen twee vriendinnen 40 jaar. Ik heb zo'n idee dat ik niet veel aan bloggen toe zal komen, dus tot later!

7 opmerkingen:

Annemarie zei

Je bent een gek mens. 's Avonds om halfelf nog aan iets nieuws begonnen? Je hebt wel een héél mooi project uirgekozen. Een beetje jaloers ben ik wel.

Wie is de mol? Nooit gezien!

Anoniem zei

hier zaten we ook aan de buis gekluisterd hoor! Ik zal het helaas noodgedwongen de komende 2 keren in elk geval via uitzendiggemist moeten bekijken omdat ik juist dan vergaderen moet grrrr

Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto! Stoer hoor ;-)

groetjes, Agnes

mainely stitching zei

You didn't tell me you are blogging again!! I'm so excited!! :D

I hope all the upcoming birthdays are fun for all. And I hope you enjoy your job outside the home!

Thank you once again for the cards and for the gift for Arden. :D

Von zei

Ah, Anneke, welcome back to blogging!! I hope you're enjoying being in the working world and that you'll still find a few hours to keep your needles from rusting and sharing bits of your life here with us. Hugs!

Anoniem zei

Welcome back Anneke!!! I also needed some time off blogging, but I'm back for good now and I'm happy to see you're back too... I hope to see you often this year!!!

Happy New Year!!!

Judith zei

Mooie quilt is die rood witte geworden.
Om zo laat nog aan een nieuw project te beginne, dat zie ik dan meestal niet meer zitten.
Hier kijken we ook altijd wie is de mol. Mijn man heeft een hekel aan degene die er afgelopen week gelijk uitvloog, dus die was erg blij en zei al dat hij nu weer met plezier kon gaan kijken.

Corrieneeltje zei

Wat een prachtig borduurwerkje, helemaal waar ik ook van houd. Ik zal het mettertijd wel zien als je ermee verder bent, ben ik heel benieuwd naar.
Wat veel verjaardagen in korte tijd, dat hadden wij voorheen ook in onze familie. Met de verjaardagen van kennisen heb ik moeten stoppen, we hadden er meer dan twee perweek alles bij elkaar, niet vol te houden.